Campionat 2016-2017

Translate

duminică, 11 septembrie 2011

Etapa a 6-a - rezultate

A.S. LERESTI 2010 0 - 2 A.S. GODENI
A.S. VULTURUL VULTURESTI  3-0 A.S. LERESTI
A.S. BOTENI 1 - 2 A.S. BALILESTI
A.S. SPORTING MIHAESTI 4 - 2 A.S. INTER. ANINOASA
A.S. CETATENI 5 - 1 A.S. PETROLUL HIRTIESTI
A.S. PARTIZANUL VLADESTI 8 - 2 A.S. BUGHEA DE JOS
C.S. SPORTING PITESTI 0-3 A.S. CIMENTUL VALEA MARE PRAVAT
A.S. SCHITU GOLESTI 2 - 2 A.S. INTER. COTESTI

 Etapa interesanta, cu jocuri echilibrate in mare parte , dar si cu rezultate negative ptr echipele din Leresti!
 2010 pierde acasa contra Godeniului , o echipa in crestere.
 Boteniul pierde acasa cu Balilestiul , in derby-ul ultimelor locuri.
Mihaestiul puncteaza 3 puncte contra celor de la Aninoasa.
Cetateniul trece la pas de Hartiesti .
Vladestiul face scor contra celor de la Bughea,  si se arata o candidata la titlu.
Sporting Campulung invinge la limita pe VM , Victoras inca nu a adunat nici un punct.
 In derby-ul etapei , echipele de pe primele doua locuri , au remizat , astept informatii obiective de la Romel despre joc!

AS Leresti , ca de obicei ., s-a deplasat la  Vulturesti cu un efectiv redus , 11 jucatori adunati cu greu.
 Meciul a inceput nefericit , la prima actiune a gazdelor , 1-0 cu un sut de la 10 m . Jocul se echilibreaza dar la urmatoarea faza , 11m, pentru gazde, lovitura aparata de portarul oaspetilor. Cei care inscriu sunt tot gazdele la o faza suspecta de ofside. Imediiat Lerestiul inscrie prin Alex Slaninoiu cu un sut de la 13 m in urma unei greseli a portarului gazdelor. Atacurile gazdelor , nu se concretizeaza in prima repriza, desi si Lerestiul putea inscrie.
 Repriza a 2-a incepe la fel de nefericit ca si prima ptr oaspeti , cu un gol frumos printr-un sut de la 11 m din unghi. Imdeiat Lerestiul acuz asocul si un nou gol din penalty ptr gazde duc scorul la un nedrept 4-1.
 Jocul se linistete iar Lerestiul preia conducerea jocului cele 5-6 ocazii ale oaspetilor extrem de clare , putand sa egaleze chiar dar scorul se incheie 4-2 prin golul lui Cuca din corner.
 Ca si cometariu , pentru cei ce au lipsit azi , pune-ti mana , veniti la meciuri caci nu te poti baza pe aceeasi jucatori meci de meci! Macar din respect pentru ceilalti!

24 de comentarii:

  1. sa speram ca vom juca mai bine la meciul viitor

    RăspundețiȘtergere
  2. adevarat jocul nu a stralucit dar cele 5 ocazii clare din a 2-a repriza puteau schimba soarta jocului. Din pacate trebuie sa ne mobilizam ptr rezultate mai bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. PANARAMELOR! SI UNII SI ALTII SUNTETI DIRECT RASPUNZATORI CA AM AJUNS DE RASUL JUDETULUI.
    PS. STIU RASPUNSUL .
    JUCATI DE PLACERE. BUN! DAR NU VA MAI DATI DENMIREA DE LERESTI. DE ZECI DE ANI ECHIPA DIN LERESTI FACEA SPECTACOL PE UNDE MERGEA.DE CEVA TIMP AMBELE SUNTETI CIUCA BATAILOR.CAUTATI IN CONTINUARE VINOVATUL SI VETI RAMANE ASA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate echipa care facea spectacol nu mai e. Cred ca e aceea care realiza scorul istoric de 24-0 in sens invers.
    Din fericire Lerestiul are doua echipe care , asa cum pot ele , se straduiesc sa faca fata jocului de fotbal la acest nivel. Sunt convins ca nici unul din jucatorii prezenti astazi nu se simte " panarama" , panarama esti tu acel ce sub anonimat ( desi nu mai e cazul ) incerci sa arunci cu noroi pe munca altora. In timp ce tu stateai la bere si gandeai precum Newton la umbra prunului ( ca tuica de mere nu e buna), 22 de jucatori reprezentau comuna ta , asa cum puteau ei , pe o caldura de 30 C , fara a fi platiti sau recompensati cumva.
    Morala trage-o singur!

    RăspundețiȘtergere
  5. vinovati sunt BOBI, POSTASUL, CUCA,ELI SI GABI POPA.
    CUCA SI ELI nu au sinu au avut nimic in comun cu fotbalul.
    s-au bagat ca musca in curul calului sa fie si ei acolo.
    Bobi Gabi si Postasul se retrasese insa au devenit dintr-o data interesati de fotbal.
    oare de ce?
    banii sa fie motivul?

    RăspundețiȘtergere
  6. Rezultate prono: 2-1-2-1-1-1-1-x

    N0.1 = X-2-2-X-1-1-1-X = 5 rez
    Romel= 2-1-2-1-1-1-x-1 = 6 rez
    Cosmyn= 2-2-2-1-1x-1-1-2 = 6 rez

    Castigator Romel , ca nu a avut duble ;) Astept mai multi participanti

    RăspundețiȘtergere
  7. ii las pe ei , Bobi , Cuca si ceilalti ca sa iti explice de und einteresul lor pentru fotbal.
    In cazul meu eu iti pot raspunde:
    Interesul meu pentru Leresti ca si fotbal , blogging si altele este intradevar pentru bani. Am o placere deosebita sa consum motorina duminica , sa cheltui bani si timp, si asta numai pentru placerea mea. Sper ca e voie....

    RăspundețiȘtergere
  8. no.1 meciul etapei a fost unul echilibrat asa cum o arata si scorul.prima repriza una echilibrata. Schitu a deschis scorul si egalati in ultima faza a primei reprize.si in a doua repriza ocazii de ambele parti cotestiul inscriind din lovitura libera prin castoru' si 5 min mai tarziu lovitura libera romel care restabileste egalitatea.Un arbitraj extrem de bun si un joc cu mari ambitii. bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  9. Mersi de informatii Romele si felicitari ptr gol. Sunteti acolo in fata si asta e important !

    RăspundețiȘtergere
  10. ANONIMULE daca esti asa de interesat,pot sa-ti dovedesc prin acte faptul ca am fost jucator legitimat la FC CORVINUL HUNEDOARA.Am fost generatie cu BOGDAN LOBONT si chiar colegi de echipa.Ghinionul a fost ca nu am putut continua si a trebuit sa renunt.Cred ca am facut si eu ceva bun pentru aceasta echipa.Acum 3-4 ani cand era numai o echipa eram bun:la afise,programe si tusat,fie iarna sau ploie.Sa ne fie cu pacat daca poti sa vorbesti asa.Dar asta e.

    RăspundețiȘtergere
  11. Interesul meu in fotbal este si ramane neschimbat de 24 de ani de cand am jucat prima data la Leresti. Am vreo 600 de meciuri in tricoul acestei echipe, ceea ce cred ca este enorm. N-am fost un jucator prea tehnic , dar cred ca am compensat prin daruire si un fair-play extrem. Nu suport ca sa-mi vad numele asociat la modul negativ si pot privi intotdeauna drept, deoarece am alte principii in viata . Cat despre bani, inca nu am facut vreodata cuantumul sumei cheltuite. Cred ca-n 24 de ani , am cheltuit vreo cativa.... Ei bine , cred ca am cateva argumente ce-mi da dreptul de a avea inca placerea asta, FOTBALUL ! PS . Raman inca glaciar , dar nu incercati a ma provoca.

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasa poza GICUTA.Si trecutul nu trebuie dat uitarii.O ZI BUNA.

    RăspundețiȘtergere
  13. Asa e Eli.
    Surprinzator poza am gasit pe Facebook la un ziarist din Pitesti. Ceea ce inseamna ca si noi am contat si inca mai contam , in ciuda celor care ne "hulesc" saptamanal.

    RăspundețiȘtergere
  14. Astazi este ziua de nastere a celui ce administreaza acest site , portarul si capitanul echipei AS LERESTI - Sitaru Gheorghe. La multi ani, No.1 ! Sa fi sanatos si sa nu te schimbi niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  15. GICA IN PRIMUL RAND LA MULTI ANI SI APOI MODIFICA REZULTATELE :SPORTING PITESTI-VALEA MARE 0-3 SI VULTURUL VULTURESTI -A.S. LERESTI 3-0.VEZI CUM SE INTOARCE ROATA ,SI PARCA ZICEAI CA VOI NU JUCATI PE FALS.

    RăspundețiȘtergere
  16. LA MULTI ANI PT GICA,SANATATE SI FERICIRE.Pisica

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc de urari! Corect rezultatele le modific. Duminica nu am jucat pe fals ( nimeni nu face contestatie cand castiga cu 4-2) dar am folosit un jucator pe baza de buletin , conform regulamentului , el trebuie legitimat in 48 de ore altfel jocul este pierdut cu 3-0. Din pacate nu am primit pozele pentru legitimare la timp asa ca , s-a aplicat regulamentul.
    Puteam sa il folosim pe fals si nu ne durea capul dar tocmai ca incercam sa stam verticali cat putem de mult!

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani , Gica ! Sa ramai, No1 mereu !

    RăspundețiȘtergere
  19. multumesc de urari baieti , berea o bem cand ne intalnim;)

    RăspundețiȘtergere

Fotbalul? Distractie!!!!!!!!!

 E Fotbal!

Distractia noastra ,jucatori sau spectatori, in lipsa sau impreuna cu alte vicii.

 E placerea de a juca si a lupta,  placere ce trece peste frig , ploi , julituri , lovituri. 

E placerea de a lupta impreuna pentru a demonstra ca ( mai) poti si ca esti competitiv .

E placerea de a bea o bere , a comenta , a glumi si a injura atunci cand e cazul. 

 E placerea de a fi cu prietenii in fiecare duminica, departe de problemele cotidiene, 

 E placerea de a fi privit de cateva zeci de oameni , de a fi hulit sau admirat si de a incerca sa surprinzi.

 E distractia noastra saptamanala , in ciuda tuturor, ignorand varsta, oboseala sau nevasta.



 E Fotbal!