Campionat 2016-2017

Translate

duminică, 2 octombrie 2011

Rezultate etapa a 9-a

A.S. GODENI - A.S. SPORTING MIHAESTI =8 - 2

A.S. LERESTI - A.S. CETATENI =  (0-0 ) 0 - 1

A.S. BALILESTI - A.S. PARTIZANUL VLADESTI =1 - 3

A.S. INTER. ANINOASA -A.S. PETROLUL HIRTIESTI =1 - 4

A.S. SCHITU GOLESTI - A.S. LERESTI 2010 =3 - 1

A.S. INTER. COTESTI - A.S. VULTURUL VULTURESTI =5 - 0

A.S. CIMENTUL VALEA MARE PRAVAT -A.S. BOTENI =4 - 1

A.S. BUGHEA DE JOS - C.S. SPORTING PITESTI =5 - 0

Etapa interesanta , din nou goluri multe exceptand jocul de la Leresti.
 Favoritele au castigat, surprinde scorul mare de la Godeni si Bughea. In rest , rezultate asteptate.
 La Leresti , derby-ul etapei , s-a jucat pe un teren tare si uscat , in prezenta a numerosi spectatori. Jocul nu a fost extrem de spectaculos , in prima repriza , gazdele au dominat steril si au a avut o mare ocazie prin bara lui Marin Boteanu , dar in rest joc la mijlocul terenului afectat de terenul tare.
 Lerestiul din nou a suferit in lipsa unui lot numeros , cele 2-3 accidentari ale atacantilor fiind simtite pe teren.
 Repriza secunda , Cetateniul preia conducerea jocului , dar golul lui Mache din minutul 78 , vine intamplator dintr-un sut balbait , bara gol.

 Lerestiul se arunca in atac dar inutil , fara a avea forta sa schimbe ceva. 

Urmeaza etapa de cupa joi si un  nou meci greu pentru noi la Vladesti!
 Rezultate prono:         1-2-2-2-1-1-1-1 

7 comentarii:

  1. Bineinteles ca baietii, Cosmyn si Romel au ghicit cu maximum de puncte. Felicitari, o bere ii dau lui Romel joi in cupa , de fapt e randul lui ca e gazda!

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept mai multe informatii despre jocurile de la Schitu , Aninoasa, Godeni , Bughea Vladesti , din partea celor ce au participat la aceste jocuri. Orice parere pertinenta conteaza...
    A , si ce am uitat sa le spun azi colegilor caci am vazut ca vziteaza des blogul:
    Daca nu va spuneti parerile si nu va implicati , interesul meu pentru a tine acest blog incepe sa scada si ma voi ocupa foarte rar de postari...

    RăspundețiȘtergere
  3. UN LUCRU BUN SI INTERESANT
    Petrecandu-mi un sfarsit de saptamana in zona Muscelului,am avut ocazia de a mai vedea si lucruri bune si noi.Fiind duminica am hoinarit putin si am ajuns in Leresti.O comuna frumoasa si chiar mare.Nu prea am obtinut multe informatii despre ea,dar in schimb am nimerit la un meci de fotbal ce se disputa pe stadionul comunal.Nu stiam cine joaca sau in ce divizie se disputa meciul.Lucrurile bune acum vin.Nu a avut prea mare importanta scorul,dar faptul ca am gasit in sfarsit si o alta mentalitate m-a bucurat mult.Am primit de la organizatori cred,un program de meci si chiar bine sistemat.O prezentare de joc,clasament,meciurile ce se disputau in etapa respectiva.M-a impresionat numarul mare de spectatori care au participat,de la copii si pana la cei mai in etate,dar si prezenta doamnelor si domnisoarelor,care se pare ca la Leresti au mare prioritate.BRAVO VOUA.FELICITARI.Pentru cine nu stie si vrea sa afle plasele si fanioanele au fost adunate de stimatele doamne si dragutele domnisoare.ASA CEVA MAI RAR.Se vede ca la voi acasa fotbalul face parte din viata voastra.Ajuns acasa am incercat sa aflu mai multe despre locurile pe care le colindasem si surpriza:AM DAT DE MINUNATUL VOSTRU BLOG DE FOTBAL.Bai baieti voi sunteti chiar adevarati.Intr-un timp chiar foarte scurt am aflat si ce nu am vrut despre voi.SUNTETI FANTASTICI.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu siguranta am sa revin pe la voi.Felicitari pentru munca voastra si pentru toti care administreza aceasta echipa.CU STIMA COSTEL PATRASCU--SIBIU

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca si fotbalist , dea lungul timpului, am avut placerea de a juca pe terenuri bune cu public numeros ,public care injura si aprecia in egala masura spectacolul de pe teren. Placerea fotbalului la AS Leresti, nu este numai cea din teren , primordiala de altfel , si iata ceea ce transmitem catre spectatori , pe langa fotbal , iar faptul ca specatatorul te aprecieaza este mai mult decat o victorie efemera pe teren!
    Pentru domnul Costel Patrascu , nu pot decat sa ii multumesc pentru vorbele frumoase si sa il astept(am) la un nou meci al echipei noastre si il invit si la partea de dupa meci , zic eu , la fel de placuta ca cea de dinainte.

    P.S. In anumite comune din grupa in care jucam noi , fotbalul e sarbatoare , placerea de duminica , iar jocurile se desfasoara decent , fara injuraturi. De multe ori , fotbalul asta de ultim nivel , in care calitatea jocului este ultima grija, bate cu mult ca si exemplu de daruire si civilizatie , fotbalul de la primele divizii...

    RăspundețiȘtergere
  6. scz no.1 ca nu am postat nimic dar am avut o saptamana ocupata odata cu inceperea facultatii si din pacate maine nu o sa ne intalnim neputand ajunge la meci. bafta multa in continuare cu exceptia jocului de maine:))

    RăspundețiȘtergere
  7. si mie imi pare rau caci nu ne intalnim, mi-as fi dorit , dar ma bucur ca, lucrurile care te retin de la acest joc, sunt aceleasi pe care le faceam si eu acum , wow, 20 de ani,( Facultatea) , sunt mult mai importante.
    Altfel , eu oricum merg pe victoria noastra , banuiesc ca ambele echipe vor avea multi jucatori lipsa fiind la mijlocul saptamanii.

    RăspundețiȘtergere

Fotbalul? Distractie!!!!!!!!!

 E Fotbal!

Distractia noastra ,jucatori sau spectatori, in lipsa sau impreuna cu alte vicii.

 E placerea de a juca si a lupta,  placere ce trece peste frig , ploi , julituri , lovituri. 

E placerea de a lupta impreuna pentru a demonstra ca ( mai) poti si ca esti competitiv .

E placerea de a bea o bere , a comenta , a glumi si a injura atunci cand e cazul. 

 E placerea de a fi cu prietenii in fiecare duminica, departe de problemele cotidiene, 

 E placerea de a fi privit de cateva zeci de oameni , de a fi hulit sau admirat si de a incerca sa surprinzi.

 E distractia noastra saptamanala , in ciuda tuturor, ignorand varsta, oboseala sau nevasta.



 E Fotbal!