Campionat 2016-2017

Translate

marți, 23 noiembrie 2010

Dragoslavele, noul , vechi lider

Dragoslavele a castigat la masa verde jocul de la Vladesti , in urma contestatie depuse dupa joc. Astfel , desi a pierdut jocul cu 3-2, a apelat la aceasta acoperire regulamentara pentru a redeveni lider. O cale legala, corecta legislativ , dar relativa ,daca consideram ca jocul s-a jucat pe teren.
 Va las pe voi sa comentati.
 Cei de la Balilesti au renuntat la contestatie asa ca rezultatul de la Cetateni ramane acelasi din teren!
  Astept pareri despre noul clasament si sansele echipelor pentru retur.

19 comentarii:

  1. Da Bricheta unde e Bricheta ...Si daca au jucat alti jucatori ce doar nu o fii messi ronaldo sau poate... Rusinos pentru Dragoslavele sa creada ca astfel va avea de castigat ceva .Eu am fost la meci si am vazut un joc frumos dar cand ai 2-0 si pierzi cu 3-2 nu ai cum sa mai dai vina pe jucatori parveniti ci doar pe VALOAREA ta . Partizanul Vladesti au fost mai buni ...restul e can-can

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord, si noi am pierdut cateva jocuri acasa , am avut de multe ori tendinta de a contesta , dar , e vb de jucatori de maxim div D asa ca nu pot face diferenta.
    La cum da suspendari federatia,( ma uitam ca la injurii dau 6 etape , si la lovire + inkurii da 4 etape suspendare), si la ce looturi de jucatori avem , e greu sa joci mereu cinstit, Noi am facut-o si am pierdut multe puncte

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta e No1 pana la urma se joaca de placere si pentru acel public care vine la fiecare meci daca am face toti contestatii mai bine am sta acasa

    RăspundețiȘtergere
  4. PS: Felicitari celor de la A.S. BALILESTI ...pai ori suntem fotbalisti ori nu mai suntem :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa cum spui fotbalul e de placere. Ar fi bine sa nu se uite asta

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu sunt adeptul certurilor,dar dreptatea ne c-am omoara. Nu am nimic cu cei din Vladesti,sa fie multumiti ca doar o singura echipa i-au contestat si asta nu e o crima. Trebuie sa mai fi si corect in viata. Nu inteleg ce s-a intamplat la Cetateni cu aceea contestatie? Cred ca solutionarea a fost in alt mod,specific celor de la Cetateni.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu sigur, cred ca astazi se joaca CUPA ROMANIEI.La Dragoslavele un meci destul de disputat si cu mari orgoli.Speram intr-un meci frumos si fara incidente.O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  8. O prima repriza in care v-am dominat, normal ca valoarea noastra a scazut in partea a II-a a meciului cand ati introdus 2 jucatori nelegitimati la voi, care au facut deferenta, si au mai jucat si destul de urat; si ce mai zici ca ati jucat cu ala care avea mana in ghips?

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe o parte corect “rusinos din partea noastra ca am pierdut de la scorul de 2-0”, dar rusinos si din partea voastra ca ati jucat pe fals

    RăspundețiȘtergere
  10. Intotdeauna adevarul e la mijloc. Normal . ati castigat jocul corect prin contestatie , pentru simplu fapt ca regulile jocului trebuiesc respectate de toti. Si noi le-am respecatat si am jucat chiar cu mai putini jucatori de camp , de unde si rezultatele mai slabe ,dar am jucat cinstit.
    Pe de alta parte , Vladestiul , indiferent de valoarea jucatorilor ce au jucat pe fals, nu trebuia sa fie o piedica pentru Dragoslavele. Se poate castiga si cand joci mai slab asa ca indiferent de pareri eu cred ca Dragoslavele a castigat corect jocul , dar,poate nu pe merit!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si Eli , la Cetateni ,contetstatia nu a mai fost platita de oaspeti din lipsa banilor, au renuntat sa o mentina.

    RăspundețiȘtergere
  12. "Cred ca solutionarea a fost in alt mod,specific celor de la Cetateni". NU INTELEG CE VREI SA SPUI CU ACEASTA AFIRMATIE??????

    ELI!!

    RăspundețiȘtergere
  13. au renuntat cei de la balilesti sau vandut pe un mic si o bere bun si ala decat nimik

    RăspundețiȘtergere
  14. Si ca un update rapid: Scor in Cupa Romaniei, AS Dragoslavele- AS Rucar =0-1, dupa in meci anost cu putine ocazii , o bara a gazdelor in primul minut , si cam atat..., aa si FRIG !

    RăspundețiȘtergere
  15. Am si specificat un mod numai de voi stiut,ce mai vrei mai mult. Stati voi linistiti e drum lung pana la castigarea campionatului,dar si un retur de foc.

    RăspundețiȘtergere
  16. daca o echipa precum CETATENII fara nici o infrangere in acest tur nu merita locul 1,cine sa merite?

    RăspundețiȘtergere
  17. Se pare ca Dragoslavele , care a a vut mai multe victorii. Ati terminat neinvinsi , multumita mie care v-am facut cadou golul egalizator ;). Una peste alta , tot respectul Cetateni , pentru locul din clasamnet si ptr facptul ca nu am mai auzit anul asta de nici o "japca"! Bafta multa

    RăspundețiȘtergere
  18. In anii trecuti , multe echipe se vaitau de arbitraj si de tensiunea din meciurile de la Cetateni. Despre asta vorbeam ;). Acum e liniste si asta e bine , se vede si in rezultate

    RăspundețiȘtergere

Fotbalul? Distractie!!!!!!!!!

 E Fotbal!

Distractia noastra ,jucatori sau spectatori, in lipsa sau impreuna cu alte vicii.

 E placerea de a juca si a lupta,  placere ce trece peste frig , ploi , julituri , lovituri. 

E placerea de a lupta impreuna pentru a demonstra ca ( mai) poti si ca esti competitiv .

E placerea de a bea o bere , a comenta , a glumi si a injura atunci cand e cazul. 

 E placerea de a fi cu prietenii in fiecare duminica, departe de problemele cotidiene, 

 E placerea de a fi privit de cateva zeci de oameni , de a fi hulit sau admirat si de a incerca sa surprinzi.

 E distractia noastra saptamanala , in ciuda tuturor, ignorand varsta, oboseala sau nevasta.



 E Fotbal!