Campionat 2016-2017

Translate

duminică, 26 februarie 2012

Cetateni , destinatia trista

Adierea Dambovitei se simte in aer ca o briza rece ce aminteste de zapada dinprejur.  Desi e soare , si terenul degajat de omat , se vede ca gerul nu ne-a parasit si desi ultimul weekend din iarna, primavara se va mai lasa asteptata. [ ............]
  Miscarile de incalzire sunt totusi precaute , terenul este inghetat si riscul accidentarilor mare. Jocul incepe usor cu grija de ambele parti , cu gazdele in atac ajutati de faptul  ca au ales poarta din deal. La mine in careu , patinoar, sunt mai preocupat sa nu alunec decat de aparat. Gazdele nici nu se lasa invitate si marcheaza  de doua ori ajutate de zapada din fata portii. Prima repriza e umbrita de accidentarea capitanului celor de la Cetateni, care face entorsa alunecand pe gheata din fata portii. Golul lui Alex Poepescu din finalul primei reprize , ne readuce in joc si deja ma gandesc la cat de bine imi va fi in poarta de sus, unde nu-i nici urma de zapada. [......]
   Jocul curge frumos , e 3- 2 pentru gazde si ma gandesc sa schimb cu Eli. Gazdele au facut schimbari si cei 3-4 pusti intrati  zburda pe teren. Sunt tineri , au viteza dar  mai ales, au dorinta sa arate ca pot fi cel putin la fel de buni ca batranii din echipa. Ma uit la ei cum combina si la o minge de angajament ies si degajez din alunecare, strig ca dau eu dar pustiul din fata mea se indinde sa loveasca mingea. E intarzaiat , deja mingea e respinsa si imi suteaza  in genunchi, durerea e surda. Aud un trosnet si ma gandesc:
 -Ce bine e ca am aparatori.
 Ma tin de genunchi ma intorc sa il cert pe pusti , se ridica, da sa alerge dar cade secerat tinadu-se de picior.
 - Cred ca l-am rupt!. Deja  se strang colegii si incearca sa-l ajute.,uluci rupte pe post de atele , telefoane la salvare,agitatie.
- Abia ce a venit din Spania , e talentat- aud pe cineva ,
-E tanar se reface repede aud pe altul in timp ce il vad plecand in intampinarea ambulantei cu masina unui coleg, dar mai mult ca toate  ramane regretul ca asa ceva s-a intamplat., accidente venite din prea mult entuziasm.
  Ne schimbam tristi langa masini cu gandul ca fiecaruia dintre noi i se putea intampla.
 Dambovita clipoceste pe fundal , iar briza ei mareste senzatia de tristete si tremurul de frig pe care le simt.


            Din pacate fotbalul isi cere din cand in cand tributul , iar pentru Leresti , chiar daca indirect astazi, Ceteteniul devine o destinatie trista cu multe evenimente neplacute la ultimele intalniri, involuntare din partea gazdelor.

7 comentarii:

  1. Nasol , dar accidentul face parte din fotbal. Pacat ca s-a lovit , nu a fost vina nimanui.Sper sa revina cat mai repede

    RăspundețiȘtergere
  2. Kre ka nu. Da si daca cadea pe gheatza , putea patzi la fel.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, din pacate nu se merita , daca e sa te intrebi retoric. E un accident trist , care se intampla fie si accidental . Multe lucruri in viata nu ar trebui sa se intample.
    La fel m-am intrebat si eu anul trecut pe vremea asta, daca s-a meritat sa merg la Cetateni , dupa ce am avut un accident serios de masina cu pagube foarte mari .Normal ca nu s-a meritat ,dar a fost alegerea mea si mi-am asumat riscurile , asa ca in tot ceea ce facem , riscam ceva , numai lipsa de implicare in orice activitate poate limita riscul. Prefer implicare si riscul!

    RăspundețiȘtergere
  4. scuze ca nu am putut veni dar contati pe mn la meciul urmator. Pustului ii urez refacere usoara. anca

    RăspundețiȘtergere
  5. Stai linistit Anca , nu e problema , dar sa nu se mai intample :) ;)

    RăspundețiȘtergere

Fotbalul? Distractie!!!!!!!!!

 E Fotbal!

Distractia noastra ,jucatori sau spectatori, in lipsa sau impreuna cu alte vicii.

 E placerea de a juca si a lupta,  placere ce trece peste frig , ploi , julituri , lovituri. 

E placerea de a lupta impreuna pentru a demonstra ca ( mai) poti si ca esti competitiv .

E placerea de a bea o bere , a comenta , a glumi si a injura atunci cand e cazul. 

 E placerea de a fi cu prietenii in fiecare duminica, departe de problemele cotidiene, 

 E placerea de a fi privit de cateva zeci de oameni , de a fi hulit sau admirat si de a incerca sa surprinzi.

 E distractia noastra saptamanala , in ciuda tuturor, ignorand varsta, oboseala sau nevasta.



 E Fotbal!