Campionat 2016-2017

Translate

sâmbătă, 11 februarie 2012

Postarea anului 2011 pe blogul AS Leresti

Cum pauza competitionala se va prelungi din cauza vremii , iar noi suntem implicati in concursul organizat de "mysport.ro", m-am gandit ca un top al postarilor din 2011 , ar fi interesant , iar pentru asta va invit pe voi sa alegeti postarea favorita. Pentru a face mai usoara alegerea , am selectat 6 din cele 102 postari din 2011, din care voi sa ma ajutati sa o gasesc pe cea mai buna.
 Cu mentiunea ca am facut alegerile nu in functie de comentarii , unde de departe postarile legate de derby-ul Lerestiului au facut legea ,ci in functie de mesaj, sper sa le regasiti interesante si sa ma ajutati ca intr-o saptamana sa aleg prima dintre ele. Daca din celelalte 96 de postari, vi se pare alta mai interesanta ca cele selectate ,puteti propune una,  poate fi de folos orice ajutor.
  Iata postarile alese , in ordinea cronologica:
Eternele noroaie mioritice -februarie 2011

-Pompiliu Barbu - fotbalul dus la extrem - martie 2011

Stiinta campioana unei mari iubiri --aprilie 2011

Respectul fata de echipa -septembrie 2011

Am fost 11 -octombrie 2011

Maria Sa Spectatorul


Postarea castigatoare , poate participa la concursul  mysport.ro , in eventualitatea in care blogul nostru va fi selectat printre finaliste!
Pana atunci mai sunt 3 zile de vot in care speram sa ne mentinem in fata, asa ca mai dati un un click pentru AS Leresti blog.

11 comentarii:

  1. Mie mi-a plakut ultima , aia ku suporterul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca cel cu RESPECTUL FATA DE ECHIPA... Asa cred eu !

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca voturile astea or sa dea de gandit prin comuna.Cel putin la cei ce nu prea v-au inghitit pana acum. Asa ar trebui...

    RăspundețiȘtergere
  4. stii cum e,la o comuna mare cum e Lerestiul , chair nu conteaza un grup mic al celor care nu te inghit. in orice caz , e util sa ai contestatari , te motiveaza si faci mai mult....

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu cred ca cea cu respectul fata de echipa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut Gica,mult succes iti doresc cu concursul,pot sa spun ca am incercat sa votez in fiecare zi si ma bucura foarte mult cand vad ce bine esti clasat si sper sa urci pana la 'No.1' pentru ca meriti cu prisosinta.Parerea mea ca cel mai bun articol ar fi "Respectul fata de echipa"

    RăspundețiȘtergere
  7. RESPECTUL FATA DE ECHIPA cred ca se potriveste cel mai bine.Asta e parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai sunt 2 zile pana se vor alege finalistele si sper ca noi sa ne clasam cat mai sus intre ele. Am vazut o mobilizare impresionanta prin numarul de voturi , mult peste asteptarile mele si le multumesc tuturor pentru suport.
    Cat despre postari , astept din partea mai multor cititori parerea si voi tine cont de fiecare parere

    RăspundețiȘtergere
  9. Marine mersi de sutinere , astept sa ne intalnim la fotbal , sper sa se indrepte vremea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Suporterul numarul unu va fi PRIMARUL TONGHIOIU ! Asa se aude

    RăspundețiȘtergere

Fotbalul? Distractie!!!!!!!!!

 E Fotbal!

Distractia noastra ,jucatori sau spectatori, in lipsa sau impreuna cu alte vicii.

 E placerea de a juca si a lupta,  placere ce trece peste frig , ploi , julituri , lovituri. 

E placerea de a lupta impreuna pentru a demonstra ca ( mai) poti si ca esti competitiv .

E placerea de a bea o bere , a comenta , a glumi si a injura atunci cand e cazul. 

 E placerea de a fi cu prietenii in fiecare duminica, departe de problemele cotidiene, 

 E placerea de a fi privit de cateva zeci de oameni , de a fi hulit sau admirat si de a incerca sa surprinzi.

 E distractia noastra saptamanala , in ciuda tuturor, ignorand varsta, oboseala sau nevasta.



 E Fotbal!