Campionat 2016-2017

Translate

miercuri, 16 martie 2011

Etapa a 17-a duminica 20-03-2011- Avancronica+Program

A 2-a etapa a returului programeaza noi jocuri interesante, unele dintre ele extrem de echilibrate si interesante.
Astfel capul de afis al etapei il tine jocul de la Mihaesti intre ocupantele locurilor 2 si 3, ambele dupa infrangeri in etapa a 16-a.
 Alt meci tare se anunta la Leresti intre AS Leresti si Cotesti, un meci care mereu a adus goluri multe ambele echipe vin dupa victorii in etapa trecuta.
 Interesant si meciul de la Dragoslavele, ca si cel de la Godeni care trebuie luat in seama , intre doua echipe ce par a incepe cu dreptul returul.
 Nu e mai putin adevarat ca pasiunea si ambitiile fac si celelalte jocuri extrem de interesante , poate cel mai usor joc este pentru cei de la Schitu, dar mai stii de ce surprize se mai tin ei..........

A.S. GODENI - A.S. PARTIZANUL VLADESTI

A.S. SPORTING MIHAESTI - A.S. CETATENI

A.S. DRAGOSLAVELE - A.S. CIMENTUL VALEA MARE PRAVAT

A.S. BALILESTI - A.S. BUGHEA DE JOS

A.S. VIITORUL POIENARI DE MUSCEL - A.S. VULTURUL VULTURESTI

A.S. INTER. ANINOASA - A.S. STOENESTI

A.S. LERESTI - A.S. INTER. COTESTI

A.S. PETROLUL HIRTIESTI - A.S. SCHITU GOLESTI

Iata  si pronosticurile mele pentru aceasta etapa:          2-1X-1-X-2-2-1-2

39 de comentarii:

  1. De ce nu le spuneti si la colegii de la Leresti 2010 sa nu mai joace pe fals.E pacat ca pierd ceva bani.Am observat ca la meciurile lor putina lume vine comparativ cu cei de la echipa celor mai vechi.E putin jenant sa castigi pe teren si sa pierzi la masa verde.Mai trebuie sa va adunati,sunteti putin imprastiati.SPECTATOR DUMINICA DE DUMINICA.

    RăspundețiȘtergere
  2. SPECTATOR DUMINICA DE DUMINICA Imi pare rau sa o spun am o mare dezamagire,dupa ce am citit si am vazut.Spunetile si celor de la Leresti 2010 sa nu mai joace pe fals.Nu este corect sa castigi pe teren si sa pierzi la masa verde.E putin jenat,cred ca pierdeti si ceva bani pe urma asta.E pacat si de putinii spectatori care vin la meci.Comparativ cu cei de la echipa mai veche care au mult mai mult curaj si daruire,dar si un pic de varsta mai mult,voi sunteti mai tineri si putin fara experienta.

    RăspundețiȘtergere
  3. anonimi=ASleresti
    revin, si chiar daca ma repet,va spun ca proverbul ,,calatorul moare de drum lung si prostul de grija altuia" vi se potriveste de minune

    RUSINE SA VA FIE

    RăspundețiȘtergere
  4. asa e......sunt multi jucatori pe fals la as leresti 2010....mai multi care sunt inca legitimati la as godeni....se stiu ei;);)

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar nu vad rostul in a comenta ce se intampla la cei de la 2010. E problema lor nu a noastra. Nu inteleg pe cel de mai sus care a facut comparatia aceea.
    In primul rand , AS Leresti este o echipa linistita cu jucatori de caracter care face cinste unei comune ce pica incet incet in anonimat;).
    In al doilea rand, postarile pe blog sunt acceptate atata timp cat sunt decente. Ca multi o fac sub semnul anonimatului, nu poate decat sa arate cat de curajosi sunt.Iar tu pritene ,faci parte dintre ei , mai ales ca spui ca te repeti( ceea ce insemna ca comentezi des pe blog ca si anonim) Chiar daca nu iti faci un cont pe google , poti semna la sfasitul comentariului.
    Ca sunt de la AS Leresti , 2010 sau alte echipe, fiecare e liber sa-si spuna decent parerea , dar acum toti sunteti pe langa topic, adica etapa a 17-a.
    Lasati prostiile si vedeti-va de fotbal!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca ar trebui sa-i lasam pe acesti anonimi in pace si chiar comentarile lor sa nu le luam in seama.Cum a fost astazi acel anonim care a deschis din nou unele discutii.Haideti sa ne vedem de fotbal.

    RăspundețiȘtergere
  7. 1X 2X 1 2 1 2 1 2
    meciuri chiar greu de dat macar cu parerea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca Coco nu mai vrea sa joace la AS Leresti are motive bine intemeiete,mai marii vostrii stiu[PC,DB].Aici e vorba de caracter lucru pe care unii din voi il rostiti de multe ori neintemeiat.Caracterul vostru sa dovedit inca odata cand ati anuntat ca niste javre pe cei de la Pitesti sa conteste pe COCO.RUSINE.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu este vorba numai de COCO,voi aveti mai multi jucatori pe fals,de ce nu vreti sa recunoasteti. Cred ca si noi si voi aveti un obiectiv in campionat,ar fi bine sa ne respectam si sa ne lasam in pace unii pe alti,parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi pare bine macar ca recunosti ca ati parat ca in vremurile bune.Asta va este soarta in lipsa de activitate dar va promitem ca nu se mai intampla si de aceia va rugam sa ne iertati.Inca odata sa adeverit proverbul cu prostul si grija.Va dorim sa va atingeti obiectivul si o spun fara nici o urma de ironie.MULTA BAFTA SI POATE VOR MAI VENII SI VREMURILE DE ALTA DATA.

    RăspundețiȘtergere
  11. NU stiu cine a informat pe cei de la Pitesti sau daca cineva a facut-o. Un lucru este cert, am mai postat despre asta:
    Ar fi indicat ca fiecare echipa sa joace corect, asa cum legile jocului o cer. Ca si in viata de zi cu zi , indicat este sa fi legal nu sa mergi la mica ciupeala. Indiferent care echipa joaca pe fals , este incorect fata de adversar sa nu jooci de la egal la egal.
    Vremurile de altadatanu vor mai veni cu siguranta din cel putin doua motive. Primul este ca nici noi nu mai suntem cei care eram ( tineri si fara de griji), iar al doilea este ca fiecare din noi acumulat o doza de rautate nejustificata , din cauza ambitiilor , a greutatiilor si poate a neputintei de a mai fi ceea ce am fost.
    E usor sa dai cu pietre, e greu sa faci bine.
    Problema lui Cocos trebuie stabilita intre conducerile celor doua echipe simplu si decent.

    RăspundețiȘtergere
  12. Un lucru este cert si adevarat ca va numiti LERESTI si nu mai mult,ca si acest anonim care stie sa scrie,dar nu se semneaza.Chiar imi pare rau ca nu am parat cand a trebuit ca eram mai castigat si nu se ajungea aici.Soarta ne-am facut-o noi,iar de iertat nu suntem popi.Esti foarte optimist ANONIMULE cand imi spui ca vor venii ''VREMURILE DE ALTA DATA''.Mai vorbim sau poate se vor mai schimba lucrurile pe la comuna noastra turistica:LERESTI.

    RăspundețiȘtergere
  13. As vrea din tot sufletul sa cred ca nu sunt vorbele tale ELI SI CA TU ASA CUM TE-AM CUNOSCUT nu esti unul care sa parasti precum Iuda chiar daca dusmanii tai de moarte AS LERESTI 2010 au folosit la joc un fost coleg de breasla care nu a mai suportat umilinta unuia care a stat atarnat in brad la Voina datorita datoriilor. Stiu, asta nu are legatura cu fotbalul dar vreau sa va deschid ochii si chiar daca tu nu vrei vremurile de altadata eu sunt unul care sustin aceasta ideie.Nu sunt un fericit ca postez ca un anonim dar nici nu ma simt rusinat deoarece cu asemenea categorii de fiinte precum trei patru din voi nu e bine sa te expui.Cat despre comuna turistica Leresti pot sa spun ca a venit SF. Asteapta cel care din data de 17 04 2011 a adus in comuna Leresti restul sumei care mai trebuia pt definitivarea bazei sportive iar din data de 21 04 2011 va incepe derularea programului de infrastructura al drumului jud. Voinesti Leresti Voina astfel ca Gica nu-si va mai rupe pivotii prin gropi.
    Aatept cu toata opozitia lui ELI SA NE INTALNIM LA UN FOTBAL LA FEL CA IN VREMURILE DE ALTADATA,DAR IN CONDITII CIVILIZATE SA POTI SA FACI UN DUS DUPA MECI SI SA BEM O BERE CA PENTRU MINE E CEA MAI MARE PLACERE .

    PS. SF. ASTEAPTA ESTE SFANTUL PE CARE UNUL DIN APROPIATII VOSTRII IL POMENEA MEREU IN LEGATURRA CU BAZA SPORTIVA.


    UN ANONIM CARE VA IUBESTE SI CARE CU RISCUL SA SE REPETE VREA VREMURILE DE ALTADATA SI CARE VREA DIN TOT SUFLETUL MULTE LUCRURI BUNE IN COMUNA TURISTICA LERESTI. BAFTA DUMINICA.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am sa incerc sa-ti raspund eu inaintea lui Eli , daca asta poate fi un raspuns.
    Faptul ca Cocos a ales sa joace la 2010, e o dorinta a lui exprimata inca din turul campionatului, legitimarea lui la 2010iar este cum am spus o chestie de reglat intre cei ce se ocupa de echipe, umilinta de care vorbesti nu are legatura nici cu fotbalul si nici cu noi , e doar o alegere a fiecaruia , asa cum viata e facuta mai ales din alegerei( bune sau rele).
    Dorinta ta de a fi neexpus, e o alegere a ta , interesant ar fi ( desi banuiesc) sa stim cu cine vorbim , dar iti respect alegerea.
    Faptul ca Sfantul asteapta a sosit , pe mine personal ma bucura , nu numai pentru pivoti , dar mai ales pentru faptul ca Lerestiul va deveni o comuna cu o baza sportiva decenta.
    Things will never be the same again( Lucrurile nu vor mai fi ca inainte) sunt versurile unui cantec care se aplica celor din Leresti din motivele exprimate in comentariul anterior.
    Altfel , speranta si dorinta ta de a reinvia timpurile trecute , ma bucura , caci au fost vremuri frumoase, de care ne vom aminti cu totii cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  15. Asta-i un razboi ce nu aduce nimic bun. Toti fac apel la constiinta dar nimeni nu spune decat ce gandeste. Ar trebui sa gandim ceea ce spunem. Este , totusi , o diferenta. Se vorbeste benefic despre viitor dar nu facem altceva decat sa-l omoram inainte de a se naste. Copii nostri , cel putin , pot spera la ceea ce noua poate ne-a lipsit. Si mie imi lipsesc vremurile trecute dar nu le pot accepta in aceste conditii.Cu jigniri, minciuni, tradari si bete-n roate . Uneori poti gresi si din bune intentii. Atunci nu existau atatea rautati si singura lupta era cea de pe teren. Hai s-o lasam acolo ! (DB)

    RăspundețiȘtergere
  16. Rautatile au venit categoric dintr-un singur sens nu am nici o umbra de indoiala si sa intamplat la inceputul acestui campionat.Dupa aceea automat au intrat in functiune din ambele parti ajungandu-se la cele mai urate lucruri si anume NUP in cazul unui fost coleg AS Leresti.Citind si comentariul de mai inainte imi dau seama ca trebuie sa las lucrurile asa cum sunt ,asa ca nu o sa va mai deranjez decat cu incurajari si eventul cu cate un salut din inima atunci cind ne intalnim din intamplare.Multa bafta.Acelas prieten.

    RăspundețiȘtergere
  17. 1-x2-1-x2-1-1x-2-2...Bafta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  18. inca o supriza....petrolul hartiesti-as schitu golesti=3-3.....si fara mine in poarta....unde e romel acu....???

    RăspundețiȘtergere
  19. alte rezultate???
    Balilesti-Bughea de jos 1-1 egalata in min 90 Bughea

    RăspundețiȘtergere
  20. bai cosmin dak jukm azi va dadeam cel putin 3 mah. ziceti multumesc ca am fost corect si nu am jucat pe fals sa vedeti cum o luati.sunteti slabi oricum.

    RăspundețiȘtergere
  21. lasa bai romele.....dupa razboi multi viteji se arata....oricum nu am fost la meci..dar din ce am auzit nu aveti deloc echipa...;);)...asa ca nu te mai agita....slabi cum suntem mai incurcam si noi acolo:)):))

    RăspundețiȘtergere
  22. apropo...la ce portar am avut azi unu de 14 ani.....miar fi rusine sa mai comentez:)):))

    RăspundețiȘtergere
  23. avea 16 ani mah ca s ati spun eu mai bn k tu nici nu ti cunosti coechipierii:)) te asigur k daca jucam azi bateam. nu avem echipa mah k ati dat trei pe poarta si noi am avut vreo 30. diferenta nu e decat de un zero dar nu-i problema. Ati avut mare noroc cu vreo 4 bari si un gol nevazut de arbitru. Ai uitat in tur knd v am driblat toata echipa si v am dat si gol. uitate bn la clasament si incearca sa iti revi.

    RăspundețiȘtergere
  24. AS LERESTI- INTER COTESTI 6-2. Tigani tot tigani ! Si nu ma refer la oaspeti... Asta e...cand iei plasele...le iei !

    RăspundețiȘtergere
  25. romele intr-o echipa sunt 11 jucatori daca nu stiai....daca esti asa de bun de ce nu esti mai sus de liga judeteana;);)

    RăspundețiȘtergere
  26. asa k te asigur si eu k dak eram in poarta azi numai luam bataie;);)

    RăspundețiȘtergere
  27. scz...nu mai faceam egal ..ink nu miam revenit dupa rezultat:)):))

    RăspundețiȘtergere
  28. nici nu sti ce vb mah...:)) nu sunt mai sus ca se cer antrenamente mah si eu nu am timp de asta ca nu stau la campulung in timpul saptamanii. asta doar pentru cultura ta generala nu de alta. iti spun eu ca sunteti slabi rau cu tine in frunte. hai bafta la mai multe goluri primite:))

    RăspundețiȘtergere
  29. anonim tu nu are rost sa vb mah.mai bn iti vezi de viata ta anonima.

    RăspundețiȘtergere
  30. eu zic ca nu are rost sa vorbiti cosmy si anomin pt ca s-a intamplat acum sa faceti un egal... daca era romel iti garantez eu putea sa fie 2 ca tine in poarta ca tot va dadea 2 3 goluri si daca zici de el ca e slab si ca joaca in divia judeteana ... tu unde joci? pe ce loc e schitu pe ce loc e hartiestiul? noi ne-am batut cu toate echipele de la egal la egal nu am luat 12-0 7-0 sau te miri ce scoruri de curtea scolii ... emy 6

    RăspundețiȘtergere
  31. da ma da sa faca 3-3 :))=))))))) cu aia de a luat 12-0 ..Rusinos

    RăspundețiȘtergere
  32. asta e frate am facut 3-3 am inceput rau ...dar a lipsit si romica ... am avut 3 sau 4 bari ocazii peste 20 dar sa u bagat in poarta .... emy 6

    RăspundețiȘtergere
  33. La sca Romica revine cu noi cu Lerestiul , il asrept cu interes. Oricum vom avea meci greu cu voi......., mereu au fost meciuri echilibrate cu goluri multe

    RăspundețiȘtergere
  34. revin etapa asta si o sa joc si cu voi nr.1. op s afie un meci frumos garantez.

    RăspundețiȘtergere

Fotbalul? Distractie!!!!!!!!!

 E Fotbal!

Distractia noastra ,jucatori sau spectatori, in lipsa sau impreuna cu alte vicii.

 E placerea de a juca si a lupta,  placere ce trece peste frig , ploi , julituri , lovituri. 

E placerea de a lupta impreuna pentru a demonstra ca ( mai) poti si ca esti competitiv .

E placerea de a bea o bere , a comenta , a glumi si a injura atunci cand e cazul. 

 E placerea de a fi cu prietenii in fiecare duminica, departe de problemele cotidiene, 

 E placerea de a fi privit de cateva zeci de oameni , de a fi hulit sau admirat si de a incerca sa surprinzi.

 E distractia noastra saptamanala , in ciuda tuturor, ignorand varsta, oboseala sau nevasta.



 E Fotbal!