Campionat 2016-2017

Translate

miercuri, 23 martie 2011

Scuze!- musca de pe caciula

In postarea anterioara , cea care a aprins atat de mult spiritele intre unii sustinatori al celor de la 2010 si cei de la AS Leresti , faceam referire o referire clara:" Pentru cei ce se simt cu musca pe caciula , sunteti Nesimtiti!
 Am crezut ca nimeni nu imi va raspunde, evitandu-se astfel recunoasterea faptelor si implicit , ignorand spusele mele. De unde, surpriza a venit de la numarul mare de acuze , dezgropandu-se lucruri de mult uitate ,unele inventate, tot pentru a fi mai cu mot,. Parerea mea este ca nu s-a inteles mesajul foarte clar, si desi am repetat , sunt unii care chiar au asteptat aceasta postare , pentru a reincepe sicanele intre cele doua echipe. Nu-s multi acei oameni , dar sunt si le face placere sa instige. Au incercat in ultimele luni sa ma provoace si pe mine si pe cei ce citesc acest blog de la AS Leresti , dar nu a mers. La fel si acum, se tot incearca sa se loveasca in doi dintre cei ce se ocupa de echipa AS Leresti , ei fiind de fapt cei ce au pus bazele fotbalului din ultimii 7 ani in Leresti.
 Acum am realizat ca am gresit si fac rectificarea cuvenita. Daca baietii erau nesimtiti ,nu se sesizau si nu intrau in polemica cu mine si ceilalti vizitatori ai blogului asa ca inca odata SCUZE, sunteti SIMTITI, voi ce nu ati respectat intelegerea dintre noi!
 Consider incheiata aceasta poveste asa ca ochii pe etapa viitoare!
.

5 comentarii:

  1. Cine a pus bazele echipei, Gica?
    Cred ca esti in necunostinta de cauza!
    Cei 2 nici nu jucau, sau mai bine zis nu se jucau cu ea in tarana , altii, care au spus NU atunci cand s-a facut pe sestache tota treaba-acte echipa,au fost cei care au tras ca echipa sa nu moara.
    RUSINE sa-ti fie !
    Dai cu noroi in altii dar nu vezi ca tu esti cel care atata spiritele ca apoi sa spui ca nu e treaba ta ca de fapt primarul este impicat,etc...
    DE ce nu ati avut curajul sa spuneti primarului ca faceti actele echipei?
    De ce ati venit dupa ce actele erau facute?
    Ce ati zis voi? Mergem ca estia sunt fraieri si o fura dupa cum vrem noi!
    Caracterul unui om este acelasi in viata, pe teren , peste tot.
    Cine sunteti voi sa-i faceti coate gaoale pe cei care v-au sponsorizat, pe cei care au fost alaturi de voi?
    Are BD dreptul de a face asta?
    Sa ajunga si el coate goale ca Tinel si apoi sa vorbeasca.
    Pana atunci saracie mare moncher!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt fortat sa sar cu o literatura sau doua peste neoliticul pregramatical al anonimului ce tot se leaga de toti si toate, si-l informez urmatoarele: Primaria stia inca de acum 3 ani, de cand isi facea dosarul pentru Baza sportiva multifunctionala, ca nu exista in acte AS LERESTI. Atat mai mult cu cat , acum doi ani am cautat , impreuna cu Remus, actele, ce credeam ca exista , atat la Directia Judeteana pt. Tineret si Sport cat si la AJF Arges. Iar , in ultima instanta , cu 2 luni inainte de inceperea Campionatului , i-am adus la cunostinta domnului Primar, ca AS Leresti NU EXISTA in acte. Prin nasterea Asociatiei n-am facut altceva decat sa-i dam o forma legala si corecta fotbalului. Ca s-a perceput gresit si tendentios , asta deja este o problema personala. Politicul n-a avut nimic de-a face cu sportul, asa ca "Arsenal" n-a existat decat in imaginatia unora . Referitor la domnul Tinel, sa stii ca nu am cuvinte decat de lauda. Dezinteresat si cu bune intentii a picat in gura clevetitorilor rau-voitori. Si ca pilda , ca tot suntem in postul Sf. Pasti , sa stii ca nu toti se nasc bogati, unii sunt chiar ...saraci cu duhul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim ai fost si anonim vei ramane dragul meu. Iti raspund inainte de a inchide subiectul ca vad ca limitele tale de intelegere sunt extrem de mici.
    1. Am vorbit de AS Lerestiul actual , construit dupa esecul din div C a Fulgerului.
    2. faptul ca am scris despre ce cred , nu am incercat sa atat pe nimeni , daca s-au simtit multi e o cu totul alata treaba.
    3.Nu inteleg de ce mereu il scoateti in fata pe nea Tinel. Un om deosebit pe langa care toti beti o bere asa ca lasati-l in pace , e un tip deosebit
    4.nu m-am legat de primar si primarie, nu ma intereseaza politica voastra.
    5. Am evitat sa jignesc vreun conducator de la 2010 si voi continua sa o fac.

    RăspundețiȘtergere
  4. Astazi am avut o discutie cu unul din conducatorii celor de la AS Leresti 2010 si am convenit ca este in interesul tuturor ca cearta dintre cele doua echipe sa se stinga.
    Cu promisiunea ca nu vom mai fi atacati dar ca nici nu vom mai ataca, vom incerca si de aceasta data sa nr vedem fiecare de treburile noastre.
    Cu asta consider incheiat acest subiect al plaselor si sper ca si ceilalti vor face la fel. Indiferent de ce se va mai scrie, daca este tendentios va fi sters fara retinere.
    Succes !

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Fotbalul? Distractie!!!!!!!!!

 E Fotbal!

Distractia noastra ,jucatori sau spectatori, in lipsa sau impreuna cu alte vicii.

 E placerea de a juca si a lupta,  placere ce trece peste frig , ploi , julituri , lovituri. 

E placerea de a lupta impreuna pentru a demonstra ca ( mai) poti si ca esti competitiv .

E placerea de a bea o bere , a comenta , a glumi si a injura atunci cand e cazul. 

 E placerea de a fi cu prietenii in fiecare duminica, departe de problemele cotidiene, 

 E placerea de a fi privit de cateva zeci de oameni , de a fi hulit sau admirat si de a incerca sa surprinzi.

 E distractia noastra saptamanala , in ciuda tuturor, ignorand varsta, oboseala sau nevasta.



 E Fotbal!